Keskustelu
| Eero | Mitäs sanoo alan kolmas ämmä ?? | 13.5.2026 13.08 |
| Amerikoista tuli eilen uutinen, ei mitenkään yllättävä, muuten, kuin että jotkut rohkenivat pukea sanoiksi tosiasian, joka on ollut pitkään koko maailman nähtävissä. 30 psykiatria ja mielenterveyteen erikoistunutta johtavaa lääkäriä antoi totuudenmukaisen lausunnon, että rumpetti on täysin kykenemätön hoitamaan tehtäväänsä ja on erotettava välittömästi. Lausunnossa todettiin mm. rumpetin - rajaton suuruudenhulluus - vainoharhaisuus - impulsiivisuus - kostonhimoisuus - luulo kaikkivoipaisuudesta - kuvitelma jumalallisuudesta (jeesuskuva) - hallitsematon raivo (olevinaan) miehessä, jonka hallussa on ydinaselaukku, ilman minkäänlaista järjellistä valvontaa. - muodostaa selkeän ja välittömän vaaran koko maailmalle. Psykiatrit ehdottavat ryhdyttävän välittömästi yhdysvaltain perustuslain 25 § lisäyksen mukaisiin toimenpiteisiin, erotettavaksi tämä mielenhäiriöinen yksilö tehtävästään. Että näin loistava idoli alan ämmällä on. Otsikon kysymys: mitä sanoo alan ämmä. " Tietenkinhän alan kaikkitietävä sanoo tähän, että kaikki nämä psytkiatrit ja professorit ovat vain kirjekurssin kautta opiskelleita, jotka eivät ymmärrä tosiasioista mitään. Minä kaikkien alojen konsulentti tiedän nämä asiat. rumpetti on osoittanut koko toimikautensa ajan olevansa amerikoissa kaikkien aikojen mahtavin ja niin kauneinkin loistava presidentti, että hänen suurista saavutuksistaan kirjoitettavasta kirjasta löytyy vajaa sivu. rumpetti on onnistunut loistavasti neljässä asiassa. 1. Munannut itsensä koko maailman silmissä lukemattomia kertoja. (tässä ei tapahdu pienintäkään vahinkoa. paska ei parane sitä kehumalla) 2. Onnistunut häpäisemään kaikkien yhdysvaltalaisten maineen. 3. Onnistunut tuhoamaan yhdysvaltain maineen johtavana maailmanmahtina. 4. Onnistunut lähes täydellisesti tuhoamaan yhdysvaltain demokratian, Hänen pikku,parin päivän Irangeiisinkin kustannukset ovat tännään vaivaiset 29 miljardia dollaria. Minun bisnekseni tuottavat niin paljon, ettei niillä ole merkitystä yhdysvaltojen taloudelle. Juuri äskettäin perheeni sijoitusyhtiön tilinpäätös osoittaa minun loistavan bisnesmiehentaitoni. 0,9 miljoonan liikevaihdolla onnistuin käärimään noin 400 miljoonan dollarin tappion. Tämä on sitä liikemiestaitoa. Bitcoinit palvelevat vain minua. " Näin alan ämmä vakuuttelee mukana. |
||
| Eero | Re: Mitäs sanoo alan kolmas ämmä ?? | 16.5.2026 18.02 |
| Söikö sika sanat alan kolmannen ämmän suusta, vaiko oliko tuossa yllä kaikki koko totuus maailman mahtavimmasta ja viisaimmasta presidentistä. Kyllä 30 psykiatrin lausunnon pitäis olla uskottavaa !!! |
||
| alan kolmas mies | Re: Mitäs sanoo alan kolmas ämmä ?? | 19.5.2026 19.57 |
| On ilman muuta uskottava tiedote taas EEROLTA. Suomesta myös emeritusprofessori KORKEALA on antanut vastaavan lausunnun, mutta AKM:n käsityksen mukaan KORKEALASTA onkin tehtävä pikaisesti HUOLI ilmoitus, kun emeritusproffa esittää tällaisen lausunnon muistaaksen jopa ILTALEHDESSÄ. AKM ei tietenkään ihmettele, että tällainen lausunto on painettu ILTALEHTEEN, jota voi nykyään pitää SEISKAn rinnakaisaviisina. Siis lehti jota yleensä luetaan maalla huussissa ja tietysti EDUSKUNNAN kahviosa. Tällaisiä höyrähtäneitä psykiatreja Suomi on nykyään täynnä. Amerikassahan psykiatreja on nykyään ammatissa toimivia psykiatreja eriarvioiden mukaan 51 000-59 000, jotenn 30 seniilin psykiatrin lausunto ei edusta minkäänlaista yleistä käsitystä MÖRKÖN mielenterveyden osalta. Siis vain 0.051% Amerikan psykiatrista on huolestunut MÖRKÖN mielenterveyden osalta. EERON yllä esittämät kaikki 4 väittämää ovat tietysti täyttä SOPAA. Tosiasia on, että Yhdysvallat on tällä hetkellä maailman ylivoimaisesti suurin kansantalous ja vanhin (250 vuotta) demokratia. Ei ole siitäkään kauaa, kun ilmeisesti KORKEALAN kollega ja suomalainen psykiatri muistaakseni Kaivopuistossa tappoi vaimonsa, mutta tavattiin kiinni, kun kuskasi mattoon käärittyä murhattua vaimoaan tila-autoonsa, jolla oli jo aiemmin Kaivopuistossa yrittänyt hukuttaa koko perheensä ajamalla "vahingossa" mereen. Jo vuonna 2017 meillä myös VASEMMISTO PSYKIATRI Claes ANDERSSON määritteli heti MÖRKÖ TRUMPIN virkaanastujaisten jälkeen, että MÖRKÖ on narsistinen PSYKOPAATTI!!! Anderssonhan oli nähtävästi itse absoluuttinen alkoholisti. Andersson itsekin totesi, että hän on tehnyt poikkeuksellisen psykiatrisen ja psykiatrien ammattietiikan vastaisen lausunnon, kun ei ollut koskaan tavannut potilasta ja tässä tapauksessa MÖRKÖ TRUMPIA, mutta meni additiokiihkossaan antamaan kunnon vassaripsykiatrin lausunnon näkemättä "potilasta". Tekoäly paljastaa, että Andersson oli mm. peliriippuvainen, mutta kunnon alkoholistin tapaan tietysti kielsi olevansa alkoholisti, joka kuitenkin taisteli asunnottominen alkoholistien puolesta (Marraskuun liike). Andersson on myös todennut, että "suomalaisille alkoholi on usein "hyödyllistä" estoisuuden murtamisessa", mutta hän kantoi suurt huolta vakavasta alkoholiriippuvuudesta yhteiskunnallisena ongelmana. Anderrson oli herkästi addiktoituva henkilö, joka harrasti mm. jazzia (ei tietenkään humalassa). Riitta Kylänpään kirjoittamassa Anderssonin elämäkertakirjassa (2020) Anderssonin elämän varjot- Kylänpää luonnehtii Anderssonia mm. seuraavasti: pelihimo, itsemurha-aikeet, parisuhteiden ongelmat, mutta Aderssonin mielestä ALKOHOLISMI ei kuulunut hänen ongelmiinsa. Kunnon alkoholistin hieno tunnustus!!!! On selvää, ettei kukaan vakavasti otettava psykiatri lähde antamaan tällaisia psykiatrisia lausuntoja, joita ym. 30 Amerikan seniiliä "eläkevaaria" ja Suomen huippupsykiatrit ovat mediaan nähtävästi humalapäissään kertoneet. Sitä en ihmettele, jos EERO pitää näitä psykiatrien lausuntoja jotenkin järjellisinä mielenilmauksina. |
||
| alan kolmas mies | Re: Mitäs sanoo alan kolmas ämmä ?? | 20.5.2026 16.08 |
| ALMA MEDIA ja sen toimittelijat kuten Tuomo HYTTINEN käyvät kovaa kampanjaa USA:n marraskuussa 2026 pidettävien välivaalien osalta, vaikka ILTALEHTI, UUSI SUOMI ja KAUPPALEHTI aviiseilla ei ole mitään sananvaltaa Yhdysvaltojen paikallisisissa tai liittovaltion vaaleissa. Muistelen, että Kauppalehteen innokkaasti kirjoittava Tuomo HYTTINEN ennen vuoden 2024 Presidentinvaalia otti esille Amerikassa demokraattien propagandatoimiston eli siis Silver Bulletin vaaliennusteet, joiden mukaan Kamala HARRIS on tuleva Amerikan Preisentti. Toisin kävi. MÖRKÖ TRUMP voitti 82% kaikista maan vaalipiireistä ja KAMALA voitti vain niissä vaalipiireissä, joissa ei tarvinnut todistaa henkilöllisyyttä äänestettäessä. Jos Tuomo HYTINENKIN nyt katsoisi Amerikan karttaa edes viisi sekuntia, niin hänenkin pitäisi nähdä, että Amerikan kartta on täynnä punaista eli maa on tukevasti republikaanien MAGA liikkeen hallussa. CNN:kin on ilmoittanut, että MAGA liike taas kannattaa 90-100%:sti MÖRKÖN johtamaa politiikkaa. Ns. DEMOKRAATTEJA Amerikassa kannattaa tällä hetkellä Amerikassa vain vähän yli 25% kansasta, kun demokraattinen puolue on ajautunut täyteen kaaokseen mm. massiivisen korruption, väkivallan, rikollisuuden ja huumeiden ja laittoman maahanmuuton tuomien ongelmien vuoksi. Eilen ILTALEHTI raportoi taas Tuomo HYTTISEN epätoivoisen tiedotteen Amerikasta seuraavasti: "Donald Trumpin kannatus syöksyy Yhdysvaltojen presidentillä Donald Trumpilla ei mene hyvin. Yhdysvaltojen presidentti kuvattiin perjantaina, kun hän palasi valtiovierailultaan Kiinasta. Andrew Leyden Tuomo Hyttinen Eilen klo 20:04 Yhdysvaltojen presidentti Donald Trump on tällä hetkellä epäsuositumpi kuin koskaan. Asia käy ilmi mielipidemittauksia keräävän sivuston Silver Bulletinin kokoamista tuoreista luvuista. Niissä Trumpin suosio laski 38,5 prosenttiin sunnuntaina. Se on jopa vähemmän kuin tammikuun 2021 kongressihyökkäyksen jälkeen, jolloin Trumpin suosio laski 38,8 prosenttiin." Tuomo HYTTISTÄ ALMA media on pitänyt ALMA MEDIAN johtavana "taloustoimittajana", mutta HYTTINEN ei koskaan pysty kirjoittamaan mistään keskeisestä talouselämään liittyvästä asiasta, kun hän näyttää keskittyneen vain ns. POLIITTISEEN AGITOINTIIN ja siinäkin vielä elättelee sellaisia toiveita, että Amerikassa tai muualla maailmassa palattaisiin lähiaikoina jo Yhdysvaltojen vuoden 2024 Preidentinvaalissa kuopattuun globalistien haavemaailmaan, jossa kommunistinen KIINA valoittaa koko maailman. Kun otetaan huomioon se, että KIINAN todellinen väkiluku on nykyään korkeintaan 1000 milj. virallisen noin 1400 milj. sijasta ja se, että Kiinan ikääntyneestä väestöstä on 70% elää maaseudulla ja heidän kuukausitulonsa ovat vain muutaman US Dollarin luokkaa ja loput noin 30% kaupungeissa elävillä ihmisilla tulotaso on korkeintaan keskimääräistä eurooppalaista tasoa ja sitten vielä huomioidaan se, ettei yksittäisillä ihmisillä ole oikeutta omistaa mitään, kun kaikka omaisuus on komunistisen puolueen hallussa. Kiinassa julkisten velkojen osuus BKT:stä on vähintään 300% ja voi olla sitäkin suurempi. Näillä Kiinalasten veloilla ei kuitenkaan ole mitään katetta, kun kaikki kiinteä omaisuus on kommunistisen puolueen hallussa. On vain yksi ostaja, joka on käytännössä rahaton!!! Kiinassa kiinteistömarkkina ja pankkijärjestelmä ovat kaaoksessa ja mm. autoteollisuus on jo vuosikausia toiminut raskaasati tapiolla, eikä ole pystynyt maksamaan palkkoja eikä siis ole voinut tilittää valtiolle myöskään veroja. Meillähän KIINAN paras asiantuntija on ollut A-studiossa aina entinen kohutoimittaja Teppo TURKKI!!! Todellisuudessa KIINA on siis täysi PAPERI TIIKERI sekä sotilaallisesti että taloudellisesti, mutta kansainväliset globalistinobelistit eivät sitä vain halua tunnustaa. Kun vielä KIINASSA työttömyys on nykyään nuorten keskujudessa jo 20%:n luokassa, eikä monilla sektoreilla ole enää pystytty maksamaan palkkojakaan, niin nykyään Kiinan tarkistettu kokonais BKT:kin on vain ehkä jopa alle 30% Yhdysvaltojen nykyisestä vuoden 2026 BKT:sta 32 380 miljardia USD. |
||
| alan kolmas mies | Re: Mitäs sanoo alan kolmas ämmä ?? | 21.5.2026 4.28 |
| AKM sanoo EEROLLE, että MÖRKÖLLÄ menee erinomaisen hyvin Amerikan esivaaleissa MÖRKÖ oli suositellut 37 ehdokasta eritehtäviin senaattiin, edustajainhuoneeseen, kuvernööreiksi jne ja suositus on mennyt hyvin perille kaikki 37 ehdokasta ovat voittaneet kirkkaasti esivaalissa ja vielä reippaalla marginaalilla. Petturit kuten entiset innokkaat MAGA jäsenet kuten Kentuckyn RINO kongressin edusta Thomas MASSIE ja Georgiasta entinen kiihko MAGA edustaja Marjorie TAYLOR-GREENE joutui vetyätymään kokonaan kongressista ja Georgian kuvernööriksi pyrkinyt RINO republikaani Brad Raffensperger, joka vuoden 2020 vaaleissa taisteli MÖRKÖÄ vastaan hävisi nyt esivaalissa ja voittajaksi nousi MÖRKÖN suosikki Burt Jones. |
||
| alan kolmas mies | Re: Mitäs sanoo alan kolmas ämmä ?? | 22.5.2026 18.39 |
| LIIKA ON LIIKAA myös kunniatohtorin arvonimissä, vaikka kysymyksessä onkin sotakiihkoilija STUBB: □ 23.5.2026 STUBB promovoidaan AALTO-YLIOPISTON kauppakorkeakoulun kunniatotoriksi Perustelu: STUBB on käsitellyt elinkeinoelämän kysymyksiä ja vahvistanut merkittävästi Suomen kansainvälistä asemaa. Erikoisansiona mainitaan STUBBIN vienninedistämismatkat mm. kommunistiseen KIINAAN □ 23.5.2025 STUBB promovoidaan JYVÄSLYLÄN Yliopiston liikuntatieteellisen tiedekunnan kunniatohtoriksi. Perustelu: STUBB vierailee mielellään esimerkiksi kouluissa ja puhuu liikunnan, terveellisten elämäntapojen, riittävän levon ja palautumisen puolesta. Aikataulusyistä STUBB ei pääse henkilökohtaisesti paikalle promovointitilaisuuteen STUBBIN MUUT kunniatohtorin hatut: □ 2024 STUBB vihittiin VAASAN YLIOPISTON filosofian kunniatohtoriksi □ 2024 STUBB vihittiin TAIDEYLIOPISTON kunniatohtoriksi □ 2017 STUBB vihittiin FURMAN YLIOPISTON filosofian kunniatohtoriksi □ 2019 STUBB vihittiin LAPPEENFRANNAN YLIOPISTOSSA kauppatieteiden kunniatohtoriksi □ 1999 STUBB STUBB väitteli filosofian tohtoriksi kansainvälisistä suhteista Isossa-Britanniassa London School of Economicsissa vuonna 1999. Väitöskirja käsitteli Euroopan unionin joustavaa yhdentymistä. STUBBILTA PUUTTUU VIELÄ SEURAAVIEN SUOMALAISTEN YLIOPISTOJEN KUNNIATOHTORIN HATTU: □ Helsingin Yliopisto (Palestiinan ja islamismin kunniatohtori) □ Tampereen Yliopisto (Työelämän kunniatohtori) □ Svenska Handelshögskolan (Monikulttuurisen ja tasa-arvoisen johtamisen kunniatohtori) □ Åbo Akademi (Kasainvälisten säännösten kunniatohtori) □ Oulun Yliopisto (vihreän siirtymän ja kaivosteollisuuden kunniatohtori) □ Turun Yliopisto (arvopohjaisen realismin kunniatohtori) □ Itä-Suomen Yliopisto (Maa- ja metsätaloustieteen kunniatohtori) □ Lapin Yliopisto (Saamelaiskulttuurin kunniatohtori) □ Maanpuolustuskorkeakoulu (Sotatieteiden kunniatohtori, erityisansioina Ukrainan sota ja transatlanttisten suhteiden uudelleen arviointi) On aivan uskomatonta, kuinka STUBBISTA on tehty Suomen VALTAMEDIASSA ja jopa YLIOPISTOISSA jo lähes kaikkien alojen kunniatohtori. STUBB on ollut Presidentin virassaan vasta noin kaksi vuotta ja jo nyt tällaiset seppeleet ja tohtorinhatut on Suomessa hänen suortuvilleen laitettu. Ei ole ihme, että äskettäin STUBB nostettiin jo Urho KEKKOSENKIN rinnalle. AKM veikkaa, että kyllä URKKI nyt haudassaan joutuu ainakin kylkään kääntämään, kun STUBBIN äskettäin korjatulle asunnolle joudutaan kohta hankkimaan ihan uusi vihtriini noita kunniatohtorin hattuja varten. LASIKATTO SANNA MARIN kalpenee myös selvästi tässä sokeassa hypetyksessä, jonka johdosta Suomessa ei ole ollut minkäänlaista kansantaloudellista reaalista kasvua jo lähes 20 vuoteen. Kansanvälisissä Yliopistojen paremmuustilastoissa Suomen Yliopistot eivät kuulu millään tavoin arvostettujen yliopistojen joukkoon. Alle olen koonnut kansainvälisen yliopistojen ranking- tilaston keskeisten suomalaisten yliopistojen osalta vuodelta 2026: □ Aalto Yliopisto #114 □ Helsingin Yliopisto #116 □ Oulun Yliopisto #342 □ Turrun Yliopisto #366 □ Lappeenrannan-Lahden Yliopisto #397 □ Tampereen Yliopisto #423 □ Jyväskylän Yliopisto #498 □ Vaasan Yliopisto #500 □ Itä-Suomen Yliopisto #604 □ Äbo Akademi #643 Varsinaisen tohtorin väitöskirjansa Suomen IHME PRESIDENTTI Mac GYVER suoritti siis Englannissa London School of Economics (LSE) yliopistossa vuonna 1999. Tällöinhän väitöskirjan täytyy käsitellä EU:nkin kehitystä lähinnä vuoden 1992 Maastrichtin sopimuksen näkökulmasta, jossa tavoitteena on selvästi ollut globalistien liittovaltiokehitys, jonka innokas kannattaja STUBB on aina ollut. Nyt kuitenkin tämä globalistien unelmoima kehitys onkin vienyt koko EU:n syvään taloudelliseen ja poliittiseen kriisiin, kun koko EU-alueen energiajärjestelmä on ajettu vihreän siirtymän kaaokseen ja massasiirtolaisuuden mukana syntyneet ongelmat ovat tuhonneet perinteiset vauraat kansallisvaltiot. QS kansainvälisen yliopistojen arviointiasteikon mukaan LSE:n sijaluku vuoden 2026 arvioinnissa oli #56, mutta amerikkalaisen US News & World Reportin arvioinnissa LSE:n sijaluku on vuonna 2026 vaatimaton #234. Herättääkin suurta ihmetystä, miksi Suomessa halutaan STUBBISTA tehdä kaikkien alojen kunniatohtoria, vaikka STUBBIN vuonna 1999 hyväksytty tohtorin väitöskirjakin aivan ilmeisesti ei enää voi millään tavoin vastata edes sitä eurooppalaista kehitystä, mikä nykyisin kansainvälisessä ja geopolitiikassa on meneillään. STUBBIN kotimainen promovointivimma kunniatohtoriksi näyttää jo selvästi ylittävän taannoisen NEUVOSTOLIITON Isä AURINKOISEN eli Stalinin ja Kiinan MAON ja XI:n saavutukset. AKM veikkaa, ettei tässä kovin kauaa enää mene, kun Suomen Ulkopoliittinen instituutti käynnistää hankkeen STUBBIN NOBEL Palkinnon hankkimiseksi. Koska PALKINNONHAN täytyy KUULUA SUOMELLE ja nimenomaan STUBBILLE, kun mikään muu maa maailmassa ei ole koskaan arvostanut kaikkia kansainvälisiä sopimuksia ja ehdottomasti on myös ollut aina oikeus- ja hyvinvointivaltio viimeistä pisaraa myöten. Valitettavasti vain meillä on nykyään EU:n korkein työttömyysaste, eikä helpotusta ole näköpiirissä, kun maahan on tuotu yli 600 000 ulkomaalaista ja nykyisistä yli 434 300 työttämästä varovasti laskien ainakin 20% ulkomaisia tai vieraskielisiä. |
||
| alan kolmas mies | Re: Mitäs sanoo alan kolmas ämmä ?? | 22.5.2026 20.44 |
| EEROLLE taas loistavia uutisia Amerikasta. CBS TV yhtiö hyllytti 11 vuotta MÖRKÖ TRUMPIA mollanneen "koomikko" Stephen COLBERTIN, kun COLBERT erehtyi ohjelmassaan mollaamaan vielä jopa CBS:n emoyhtiö Paramountia, joka oli joutunut tekemään 16 milj. dollarin diilin MÖRKÖN kanssa, kun CBS kanava oli leikellyt 60 Minutes-ohjelmassa 28 minuuttia MÖRKÖN haastattelusta saadakseen MÖRKÖN näyttämään mahdollisimman huonolta presidenttiehdokkaalta Kamala HARRISIIN verrattuna. CBS yhtiö perutseli COLBERTIN erottamista taloudellisilla syillä ja kyllähän hyvät perusteet tälle ovat olleet olemassakin, kun COLBERTIN kanava on tuottanut 50 milj. dollarin vuotuiset tappiot. Nyt MÖRKÖ TRUMP odottaa, että seuraavaksi vastaavaa MÖRKÖN ja MELANIA TRUMPIN mollausta harrastava toinen rääväsuinen "koomikko" Jimmy KIMMEL potkaistaan lopullisesti ulos ABC- kanavalta. Kuten tunnettua ABC on DISNEY -yhtiön omistama TV-kanava, joka DISNEYn tapaan pitää tiukasti kiinni Amerikan perustuslain turvaamasta sananvapaudesta, joka sallii täydelisen sananvapauden ja jopa yllytyksen väkivaltaiseen toimintaan. Kimmelin möläytykset ovat joka tapauksessa johtaneet miljoonien katsojien tilausten peruuttamisiin ja Disney on joutunut vähentämään aktiivista sotkeutumistaan poliittiseen agitointiin ja sen sijaan on pyrkinyt lisäämään mm. huvipuistoissaan perinteisiä perhearvoja Kuitenkin, jos yleisö alkaa laajemminkin suhtautumaan kielteisesti Disneyn harjoittamaan, niin ei ole epäilystäkään, niin kyllä Kimmelillekin tulee lähtö, kun taloudellinen hintalappu tulee liian korkeaksi. Kimmelin möläytykset ovat kuitenkin jo johtaneet siihen, että MÖRKÖ TRUMPIN pyynnöstä liittovaltion televiestintäkomissio (FCC) on käynnistänyt selvityksen Disneyn omistamien ABC-paikalliskanavista. On selvää, ettei väkivaltaan kiihottamista tai sillä elämöintiä ja ihailua voi pitää soveliaana tapana toimia Disneyn tapaiselle yritykselle, jonka keskiössä on kuitenkin tuottaa positiivisia elämyksiä mahdollisimman laajalle yleisölle ympäri maailmaa. |
||
| Eero | Re: Mitäs sanoo alan kolmas ämmä ?? | 23.5.2026 15.33 |
| Vai on aiemmin yllä eeron 4 väittämää täyttä soopaa !!!!! Koko maailma on tuon kaiken nähnyt. Ei kaikkien asiantuntijoitten ja suomalaisten yliopistojen haukkuminen pelasta rumpetin mainetta vähääkään. Ei vaikka alan ämmä väittää lausuntoja humalaisen miehen lausunnoiksi. Kun verrataan rumpetin lausuntoja ja tekemisiä, suomalainen mies ei 3 romillen humalassakaan käyttäydy yhtä ääliömäisesti, kuin rumpetti, oletettavasti selvinpäin. Herravarjelkoon, jos rumpetti olisi viinamiehiä. Kolmas maailmansota olis ollu jo vuoden. Eikä pelasta alan ämmän mainettakaan idiootin palvomiselta. |
||
| alan kolmas mies | Re: Mitäs sanoo alan kolmas ämmä ?? | 24.5.2026 18.42 |
| Kuuntelin tuossa STUBBIN haastattelutunnin. Kauheata kuultavaa VALTIONPÄÄMIELELTÄ!!! Kyselijät olivat tasoa 8-vuotias poika Rovaniemeltä ja ilmastoaktivisti nainen Espoosta. Joku mies Kokkolasta kyseli STUBBIN runsaista matkoista. Eipä STUBB pystynyt kertomaan sanallakaan, mitä hyötyä näistä matkoista Suomelle on ollut. STUBB vahvisti haastattelussa, että ilmastonmuutos on meille eksistentiaalinen uhka, mutta muuten olemme täysin turvassa, kun vain käymme tiiviisti sotaa Venäjää vastaan Ukrainan rinnalla. STUBB vahvisti myös soittaneensa Iranin TERRORISTIVALTION ulkoministerille ja käyneensä tervehtimässä muslimiveljeskunnan edustajia Egyptissä ja Jordaniassa. STUBB otti taas esille GLOBAALIN ETELÄN Suomen tulevaisuuden liittolaisalueena, vaikka totesikin, että suhteiden luonti on vaikeata, kun GLOBAALIA ETELÄÄ ei oiken voi määritellä. STUBB oli siitä ylpeä, että HÄN pystyy arvostelemaan PÄIN NAAMAA jopa Suomen tärkeimmän liittolaisen eli YHDYSVALTOJEN Presidentti MÖRKÖ TRUMPIA!!! STUBB soutaa siis samaan suuntaan kuin EERO. STUBBhan on myös ollut Norjan, Kanadan ja Britannien maissaan erittäin epäsuosittujen pääministrien kanssa kiivain MÖRKÖ TRUMPIN rauhantoimien arvostelija Ukrainassa, Lähi-Idässä, Venzuelassa, Kuubassa, Grönlannissa ja tietysti myös EU:ssa. Haastattelussa AKM pani merkille, että ainakin kahteen kertaan STUBB joutui haromaan tukkaansa, kun toimittaja esitti Yhdysvaltoja koskevan kysymyksen. AKM toivoo, että Suomen johtava kehonkielen asiantuntija esittää tästä arvionsa, mistä on kysymys. Ainakin siitä on kysymys, että STUBB jo julkisesti ilmoitti, ettei hän pidä Yhdysvaltojen republikaanien MAGA-liikkeestä, joka hallitsee paikallista republikaani politiikkaa ja tietysti myös Yhdysvaltojen vallassa olevaa sisä- ja ulkopolitiikkaa. STUBBIN näkemykset ovat siis avoimessa ristiriidassa Suomen tärkeimmän liittolaisen ja kauppakumppaninkin kanssa. Tämä seikkailu ei tule päättymään hyvin!!! |
||
